سرویس گیمینگ فیسبوک بر روی ios راه اندازی شد
نوشته شده توسط : mehdi changiz

بعد از ماه‌ها سرویس آزمایشی بتا، سرویس گیمینگ کلاد فیسبوک در دسترس عموم قرار گرفت و در حال حاضر از طریق وب اپلیکیشن بر روی آیفون قابل دسترس بوده و همین طور در داخل برخی از اپلیکیشن ها نیز قابل استفاده است که البته این ممکن است با قوانین و مقررات اپل مغایرت داشته باشد.

کاربران فیسبوک می توانند با دسترسی به پلتفرم گیمینگ کلاب فیسبوک از طریق یک لینک اختصاصی دسترسی پیدا کنند و آن را به صفحه هوم خود اضافه کنند و بعد از آنکه به بوکمارک سافاری اضافه شد یک پنجره اختصاصی سافاری باز شده که در آن وب اپلیکیشن گیمینگ فیسبوک در حالت فول اسکرین قابل استفاده می باشد.

منبع خبری Verge اشاره می‌کند که فیس‌بوک در موقعیت سختی برای این پلتفرم گیمینگ خود قرار گرفته است، چرا که نمی‌تواند فیسبوک این وب اپلیکیشن را در درون اپلیکیشن فیسبوک خود تبلیغات کنند و همینطور های این وب اپلیکیشن را نمی‌توان از طریق سایت فیسبوک اجرا کرد.

در حقیقت اپل برای تمامی گیم ها مقرر کرده است که برای سرویس‌های استریمینگ اپلیکیشن ها  به اپل استور اضافه شود و یا اینکه آن می‌تواند فقط به صورت وب اپلیکیشن وجود داشته باشد. معاون بخش گیمینگ فیسبوک می‌گوید ما هم مثل بقیه فقط به یک نتیجه‌گیری رسیدیم و آن است که اپلیکیشن‌های وب تنها گزینه برای گیم های کلاد استریمینگ بر روی ios  در حال حاضر می باشد، چرا که اضافه نمودن این پلتفرم ها بر روی اپل استور با محدودیت‌های بسیار زیادی همراه است.

فیس بوک زمان زیادی است که اعتراض خود را به گونه های مختلف با مقررات و قوانین اپل استور در ارتباط با اپلیکیشن های گیم ارائه نموده است. این شرکت عقیده دارد که قوانین اپ استور عادلانه نیست بخصوص با توجه به اینکه حداکثر بیشتر کاربران این پلتفرم را برای گیمینگ استفاده نمی‌کنند.





:: بازدید از این مطلب : 33
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 10 مرداد 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








cache01last1629740242